όχι λάθη, πάντα λάθη

ακόμα και τα στημένα λάθη σου μοιάζουν πιστευτά και έχεις έναν τρόπο να θυμίζεις στυλιστικά το λουκιανό στα νιάτα του αν και βέβαια με λιγότερο σούφρωμα φρυδιών κάτι που σε συνδυασμό με τα περίπου δύο χιλιάδες χρυσά σκαθάρια που φωλιάζουν στα βλέφαρά σου όταν φαντάζεσαι ότι κάνεις ποδήλατα δε μπορεί παρά να είναι τουλάχιστον εκθαμβωτικό δεν ξέρω αν συμφωνείς πάντως εγώ έχω χάψει για τα καλά το μαγικό σου το ραβδί και σκέφτομαι ότι σε λίγο θα αρχίσει να παραμορφώνεται το φουστάνι μου αλλά δε με πτοεί αυτό κάθε άλλο το βρίσκω πολύ καλαίσθητο και σικ εννοείται φυσικά ότι δε συγκρίνεται σαν θερμοκρασία ούτε για αστείο με το σημείο τήξης μου που ναι το κατάκτησα χθες ή μάλλον μου τα κατάκτησες αφού θε μου πόσο απίστευτο γαμώ το θεό μου αφού μου έδειξες ότι ζηλεύεις και μετά χύθηκα στο πεζοδρόμιο και μετά καληνύχτα και μετά δωσ'του όλα τα τσιγάρα να τα χώνω στο στόμα μου ανάποδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου